Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2018 04:06 - Cristiano Ronaldo 2017 års översyn
Автор: fotbollsdrakter Категория: Спорт   
Прочетен: 164 Коментари: 0 Гласове:
0



 Cristiano Ronaldo 2017 еrs skцrd дr full, minnesvдrd. Under еret hjдlpte portugisiska Cristiano Ronaldo Real Madrid att vinna 5 trofйer i La Liga, Champions League, European Super Cup, Spanska Super Bowl och World Football Club Cup. Pе en personlig front skцrdade Cristiano Ronaldo ocksе UEFA-bдsta spelare, The Best FIFA Men’s Player och Ballon d’Or. Fotbollstrцjor barn Supporters gratulerade honom med hans prestationer. Det kan sдgas att Cristiano Ronaldo 2017 дr ett fantastiskt еr.

Cristiano Ronaldo nyligen i sin hemstad Madeira i en kulle pе medieintervju, цversyn av 2017 av den uppnеdda hederen, beklagar Cristiano Ronaldo: ”Frеn mеnga nivеer дr 2017 еr otroligt еr. Ser tillbaka om еren, frеn de dagar dе Jag spelade fotboll pе Madeira, alla de hedrar jag har fеtt idag. Jag vill tacka guden fцr att ge mig talang samtidigt som jag har betalat extraordinдra anstrдngningar fцr att bli dagens bдsta Cristiano Ronaldo. Men utan hjдlp och stцd av sе mеnga mдnniskor, skulle jag inte ha uppnеtt resultaten frеn idag. ” Naturligtvis bekrдftade fansna Billiga Ronaldo klдder barn detta ocksе. Men 2017 gеr inte bra fцr Cristiano Ronaldo. I fцrra sommaren blev Cristiano Ronaldo orolig fцr skattesцkningar.

Nu дr Cristiano Ronaldo fotbollsspelare som har det stцrsta antalet fans pе det sociala nдtverket. Pе Twitter, Facebook och INS har Cristiano Ronaldo totalt 300 miljoner fans. Fцr att stцdja sina fans sade Cristiano Ronaldo: ”Tack sдrskilt, det дr deras stцd och uppmuntran, sе jag har jobbat hеrt, framtiden kommer jag att gцra mitt bдsta fцr att цvervinna alla utmaningar.” Pе vеr hemsida hеller vi дven koll pе hans senaste nyheter. Finns дven Fotbollstrцja barn eget tryck fцr online-service och stцder snabb leverans цver hela vдrlden! Klicka pе lдnken fцr mer information.

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotbollsdrakter
Категория: Спорт
Прочетен: 9370
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930